2014. július 29., kedd

Dííj!!

Sziasztook!
Itt van életem első díja. Köszönet: Laura Sipos -nak.

 

Szabályok: 

  -Írd ki, kitől van
  - Írj magadról 10 dolgot
   -Válaszolj 10 kérdésre
     -Tegyél fel 10 kérdést
     -Küldd tovább 10 embernek
   -Iratkozz fel a küldő blogjára
10 dolog magamról:  

1.  Februárban születtem, tehát vízöntő a horoszkópom.
2.  Egy kis faluban élek, nem városi lány vagyok.
3. A One Direction-nal 2012-ben találkoztam először. Akkor dőlt el bennem, hogy a legnagyobb rajongójuk leszek.
4. Kedvenc tagom Harry. 
5. Életcél: Diplomázni, és ha minden jól megy Londonba menni.
6. Kedvenc sorozatom: American Horror Story. Egyébként is szeretem a horrort.
7. Kedvenc színem a kék. 
8. Nem vagyok Larry shipper. :))
9. Legjobb barátnőmmel külön suliba járunk, ez kicsit megnehezíti a kapcsolatunk, de hétvégéket többnyire együtt töltjük.
10. Imádok írni és zenét hallgatni. Aktuális kedvenc számom : Iggy Azalea: Fancy. 
Válasz a 10 kérdésre: 
1. Ha csak egyvalakivel beszélhetnél ezután egész hátralévő életedben, kit választanál? - Azt hiszem Harry Styles- al nem nagyon értenénk meg egymást, úgyhogy inkább anyukámat választanám. :33


2. Hova szeretnél a leginkább eljutni az életben? - Eljutni? Helyre? Leginkább Anglia az álom hely, de Amerikába is jó lenne eljutni.


3. Az izgalmas, kalandos túrák, vagy az otthon, egyedül vagy jó barátokkal beszélgetés számodra az ideális hétvége? - Maximálisan az utóbbi. A bensőséges beszélgetések egy forrócsoki mellett felülmúlhatatlanok! :)


4. Ha új blogot kezdenél, miről szólna? - Biztosan fanfiction lenne, Harry főszereplésében. 


5. Mi az, amitől a legjobban a falra tudnál mászni? - Az értetlen/figyelmetlen emberektől. Mikor, már hatodszor magyarázod meg neki a dolgokat, és ő akkor sem érti. Az elég bosszantó.


6. Van testvéred? Ha igen, mi a keresztneve? - Mindigis akartam egy bátyust, de sajnos nem született testvérem ://


7. Rágod a körmöd? - Tudom, hogy borzalmas szokás, de kiskorom óta rágom. Aki szeret így fogad el. xD 
:)


8. Mi a legnagyobb félelmed? - Nem igazán vagyok az a betojós típus.. Csak néha. Amit nem szeretnék, hogy megtörténjen az, hogy valamelyik szerettemet/családtagomat elveszítsem. Az borzalmas lenne. 


9. Mi a kedvenc idézeted? -
Bolond az, aki a saját világában él. (...) Én bolond akarok maradni, és úgy akarom élni a életemet, ahogy megálmodom, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják. /Paulo Coelho/

10. Ha választanod kéne aközött, hogy egy napig kopaszon kéne élned és aközött, hogy egy évig nem hallgathatsz zenét - semmilyen formában -, mit választanál? . Inkább kopasszanak meg, minthogy elvegyék a zenét.. :)
10 kérdésem: 

1. Milyen zenei műfajt részesítesz előnyben?
2. Mit sportolsz legszívesebben?
3. Voltál már igazán szerelmes?
4. Hiszen a reinkarnációban vagy egyszerűen hülyeségnek tartod?
5. Mi az életcélod?
6. Strandra vagy tengerpartra mennél szivesebben?
7. Jó a kapcsolatod a szüleiddel? 
8. Olvasol más fanfictiont? Ha igen, melyiket? (linkeld!)
9. Mikor döntötted el, hogy írni fogsz?
10. Felnőttként milyen életet képzelsz magadnak? 

Akiknek küldöm: 



1 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy gondoltál rám! Kitettem a díjat!

    További szép napot,drága x

    VálaszTörlés